Na podlagi tretjega odstavka 16. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 – ZNOrg, 82/20, 3/22 – ZDeb in 37/24 – ZMat-B), Resolucije o Nacionalnem programu športa v Republiki Sloveniji za obdobje 2014–2023 (Uradni list RS, št. 26/14), Nacionalnega programa športa v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 24/00, 31/00 – popr.) in 16. člena Statuta Občine Dornava (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 30/14, 11/23 in 71/23) je Občinski svet Občine Dornava na svoji 11. redni seji, dne 4. 7. 2024 sprejel
ODLOK O POGOJIH IN MERILIH ZA IZBIRO IN SOFINANCIRANJE IZVAJANJA LETNEGA PROGRAMA ŠPORTA V OBČINI DORNAVA
1 Splošne določbe
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se podrobneje določi izvajalce posameznih programov in področij letnega programa športa, podrobnejše pogoje in merila za izbiro in sofinanciranje izvajanja letnega programa športa na lokalni ravni, način določitve višine sofinanciranja, postopek izbire in sofinanciranja izvajanja letnega programa športa, način sklepanja in vsebino pogodb o sofinanciranju ter način izvajanja nadzora nad pogodbami o sofinanciranju.
2. člen
(pomen izrazov)
V odloku uporabljeni izrazi imajo enak pomen kot izrazi uporabljeni v zakonu, ki ureja šport, nacionalnem programu športa v Republiki Sloveniji in občinskem letnem programu športa.
3. člen
(uporaba predpisov)
Za vprašanja, ki s tem odlokom niso urejena se uporabljajo določila zakona, ki ureja šport in na njegovi podlagi sprejeti podzakonski akti.
4. člen
(način določanja višine sofinanciranja)
Višina sofinanciranja posameznih vsebin ter strokovnih in razvojnih nalog se izračuna na podlagi točkovnega sistema, razen če je v tem odloku določeno drugače.
2 Postopek izbora izvajalcev letnega programa športa v občini
5. člen
(izbor izvajalcev letnega programa športa v občini)
(1) Postopek sofinanciranja izvajanja letnega programa športa iz javnih sredstev se izvede kot javni razpis. V okviru razpisanih sredstev se sofinancirajo tisti programi ali področja letnega programa športa, ki so glede na pogoje in merila iz javnega razpisa najbolje ocenjeni oziroma ovrednoteni najvišje.
(2) Izvajalec razpisa sprejme sklep o začetku postopka javnega razpisa za izbiro in sofinanciranje izvajanja letnega programa športa (v nadaljnjem besedilu: javni razpis), s katerim določi predmet sofinanciranja, predviden obseg javnih sredstev, cilje, ki se jih da doseči z javnim razpisom, in besedilo javnega razpisa.
(3) Izvajalec letnega programa športa v občini se izbere na podlagi javnega razpisa, ki se objavi v uradnem glasilu občine, v skladu z določili tega odloka.
(4) Objava javnega razpisa mora vsebovati:
- naziv in sedež izvajalca razpisa;
- pravno podlago za izvedbo javnega razpisa;
- predmet javnega razpisa;
- navedbo pogojev za kandidiranje na javnem razpisu in meril;
- predviden obseg javnih sredstev za sofinanciranje;
- določitev obdobja, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva;
- rok, do katerega morajo biti predložene vloge za dodelitev sredstev;
- datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev;
- rok, v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa;
- kraj, čas in osebo, pri kateri lahko vlagatelji dvignejo razpisno dokumentacijo, oziroma elektronski naslov, na katerega lahko zaprosijo zanjo.
(5) Postopek javnega razpisa vodi komisija, ki jo s sklepom imenuje izvajalec razpisa. Komisija preveri pravočasnost in popolnost vlog, opravi pregled popolnih vlog, jih oceni na podlagi zahtev in meril, ki so navedena v javnem razpisu, ter izvajalcu razpisa poda predlog izbire in sofinanciranja programov in področij letnega programa športa. Komisijo sestavljajo predsednik in najmanj dva člana. Predsednik in člani komisije ne smejo biti z vlagatelji, ki kandidirajo za dodelitev sredstev, interesno povezani v smislu poslovne povezanosti, sorodstvenega razmerja (v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena), v zakonski zvezi, v zunajzakonski skupnosti, v svaštvu do vštetega drugega kolena tudi, če so te zveze, razmerja oziroma skupnosti že prenehale. Prav tako ne smejo sodelovati pri delu komisije, če obstajajo druge okoliščine, ki bi vplivale na njihovo neobjektivnost in nepristranskost (npr. osebne povezave). Predsednik in člani komisije podpišejo izjavo o prepovedi interesne povezanosti. Če je predsednik ali člana komisije z vlagateljem poslovno, sorodstveno ali osebno povezan se izloči iz komisije in se to evidentira v zapisniku. Strokovno-administrativna dela za komisijo opravljajo pristojni zaposleni na občinski upravi Občine Dornava in Javnem zavodu Dornava.
(6) Izvajalec razpisa objavi razpisno dokumentacijo na svojih spletnih straneh oziroma mora zainteresiranim omogočiti vpogled v razpisno dokumentacijo in jim jo na zahtevo predati. V razpisni dokumentaciji morajo biti navedeni vsi podatki, ki omogočajo izdelavo popolne vloge za dodelitev sredstev.
(7) Rok za prijavo na razpis se določi z javnim razpisom in mora biti dovolj dolg, da lahko vlagatelj pripravi kakovostno vlogo v skladu z zahtevanimi pogoji v javnem razpisu in razpisni dokumentaciji, ne sme pa biti krajši kot 14 dni od objave javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije oziroma uradnem glasilu lokalne skupnosti.
(8) Vloge na javni razpis se obravnavajo posamično. Vloga mora biti oddana v zaprti ovojnici, ki je označena z »Ne odpiraj – vloga« in navedbo javnega razpisa, na katerega se nanaša. Ovojnica je lahko označena tudi na drug ustrezen način, iz katerega izhaja, da gre za vlogo na določen javni razpis. Ovojnica, ki ni označena v skladu s prejšnjim odstavkom, se vrne vlagatelju. Vloga mora biti izvajalcu razpisa dostavljena do roka, ki je določen v javnem razpisu, ne glede na način oddaje.
(9) Odpiranje prejetih vlog vodi komisija in se izvede v roku, ki je predviden v javnem razpisu. Odpirajo se samo v roku dostavljene in pravilno označene ovojnice. Odpiranje prejetih vlog ni javno. Za vsako vlogo komisija ugotovi, ali je pravočasna, ali jo je podala upravičena oseba in ali je popolna. Komisija o odpiranju vlog vodi zapisnik.
(10) Komisija v roku osmih dni od odpiranja vlog pisno pozove tiste vlagatelje, katerih vloge ne vsebujejo vseh z razpisno dokumentacijo zahtevanih dokumentov (nepopolne vloge), da jih dopolnijo. Rok za dopolnitev ne sme biti krajši od 8 dni in ne daljši od 15 dni. Če vlagatelj vloge ne dopolni v zahtevanem roku, izvajalec razpisa vlogo zavrže s sklepom. Pritožba zoper sklep ni dovoljena.
(11) Komisija opravi strokovni pregled popolnih vlog, tako da preveri izpolnjevanje razpisnih pogojev in jih oceni na podlagi meril, določenih z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo, ter glede na to pripravi predlog izbire in sofinanciranja programov in področij letnega programa športa.
(12) Komisija o opravljenem strokovnem pregledu in ocenjevanju iz prvega odstavka tega člena vodi zapisnik, v katerem natančno navede razloge za razvrstitev in predlog, kateri programi ali področja letnega programa športa se sofinancirajo v določenem obsegu, kateri pa se glede na višino sredstev in razvrstitev ne financirajo. Ocenjevanje in vrednotenje vlog ter zapisnik komisije niso javni.
(13) Na podlagi predloga komisije izvajalec razpisa izda odločbo o izbiri ter obsegu sofinanciranja ali o zavrnitvi sofinanciranja programa ali področja letnega programa športa.
(14) Odločba o izbiri je podlaga za sklenitev pogodb o sofinanciranju izvajanja letnega programa športa.
(15) O izbiri izvajalca letnega programa športa v občini odloči občinska uprava z upravno odločbo. V postopku izbire izvajalca imajo vsi kandidati, ki so sodelovali v postopku javnega razpisa, položaj stranke.
(16) Zoper odločbo lahko neizbrani vlagatelj v roku osmih dni vloži pritožbo, o katerem v roku 30 dni odloči župan. Odločitev o izbiri je s tem dokončna. Zoper dokončno odločbo župana je mogoč upravni spor z vložitvijo tožbe pri upravnem sodišču RS, v roku 30 dno od vročitve odločbe. Vložena pritožba ne zadrži sklenitve pogodb z izbranimi vlagatelji.
6. člen
(sklenitev pogodbe z izvajalci letnega programa)
(1) Ob izdaji odločbe o izbiri izvajalec razpisa vlagatelja pozove k podpisu pogodbe o sofinanciranju izvajanja letnega programa športa. Če se vlagatelj v roku osmih dni ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za sofinanciranje.
(2) Izbrani izvajalec in občina uredita medsebojna razmerja v zvezi z izvajanjem letnega programa športa v občini s pogodbo v pisni obliki, ki vsebuje:
- naziv in naslov izvajalca,
- vsebino in obseg programa,
- čas realizacije programa,
- pričakovane dosežke,
- višino dodeljenih sredstev,
- terminski plan porabe sredstev,
- način, vsebino in rok za poročanje o realizaciji letnega programa športa po pogodbi,
- način nadzora nad namensko porabo sredstev,
- določilo, da mora izvajalec ob nenamenski porabi sredstev, sredstva vrniti v proračun skupaj z zamudnimi obrestmi,
- določilo, da mora izvajalec obrazložiti in utemeljiti podaljšanje porabe sredstev glede na predvideni terminski plan, ker v nasprotnem primeru izgubi pravico do nadaljnje porabe sredstev,
- druge medsebojne pravice in obveznosti.
7. člen
(spremljanje namenske porabe sredstev in izvajanja letnega programa športa v občini)
(1) Pristojni organ občine spremlja namensko porabo sredstev in izvajanja letnega programa športa v občini:
- z dokazili, ki jih mora predložiti izvajalec o porabi sredstev pridobljenih na podlagi javnega razpisa,
- z možnostjo, da kadarkoli preveri namensko porabo sredstev,
- s poročili izvajalca o poteku letnega programa športa v občini in porabi sredstev.
(2) Način spremljanja izvajanja letnega programa športa v občini in spremljanje namenske porabe sredstev se natančneje določi v pogodbi iz 6. člena tega odloka.
8. člen
(poročanje o izvajanju letnega programa športa)
(1) Izvajalci programov morajo najkasneje do konca marca prihodnjega leta podati končno letno poročilo o izvedbi programov za preteklo leto. Poročilo mora biti oddano na obrazcih, ki jih odobri komisija. Pregled in analizo letnih poročil opravi komisija.
(2) Komisija pozove izvajalce programov, ki niso oddali letnega poročila v roku iz prvega odstavka tega člena, da v roku 14 dni od prejema poziva, predložijo končno letno poročilo. Če izvajalec do roka, navedenega v pozivu, ne odda končnega letnega poročila, se šteje, da programov ni izvajal in je dolžan vsa prejeta proračunska sredstva, vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi, vrniti v občinski proračun.
(3) V primeru, da komisija na podlagi vsebine podanega letnega poročila ali izvedenega nadzora ugotovi neizpolnjevanje pogodbenih obveznosti posameznega izvajalca športnih programov, je izvajalec dolžan prejeta sredstva vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi vrniti v občinski proračun.
3 Izvajalci letnega programa športa
9. člen
(izvajalci letnega programa športa)
Izvajalci letnega programa športa so:
- športna društva in športne zveze, registrirane v Republiki Sloveniji,
- zavodi za šport,
- pravne osebe, registrirane za opravljanje dejavnosti v športu v Republiki Sloveniji,
- ustanove, ki so ustanovljene za splošno koristen namen na področju športa, v skladu z zakonom, ki ureja ustanove,
- zavodi s področja vzgoje in izobraževanja, ki izvajajo javnoveljavne programe,
- lokalne skupnosti,
- samostojni podjetniki posamezniki, registrirani za opravljanje dejavnosti v športu v Republiki Sloveniji;
- zasebni športni delavci.
10. člen
Pravico do sofinanciranja programov športa imajo izvajalci športnih programov, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
- da so registrirani v skladu z Zakonom o društvih in imajo v svoji dejavnosti registrirano športno dejavnost (pogoj ne velja za javne zavode),
- da imajo zagotovljene materialne, kadrovske (izvajalce z ustrezno strokovno izobrazbo ali strokovno usposobljene za opravljanje te športne dejavnosti), organizacijske in prostorske pogoje za uresničitev načrtovanih športnih programov in aktivnosti,
- da imajo za prijavljene športne programe organizirano redno športno dejavnost najmanj 36 tednov v letu, razen v primeru, ko kandidirajo za sredstva za izvedbo enkratnih športnih prireditev in kadar kandidirajo za sredstva za izvedbo rekreacije ter različnih 10-80 urnih programov za predšolske in šolske otroke,
- da imajo urejeno evidenco članstva za programe, za katere kandidirajo na javnem razpisu, evidenco o registriranih tekmovalcih ter evidenco o plačani članarini (ne velja za javne zavode),
- da so v pogodbeno določenem roku oddali poročila o realizaciji letnega programa športa za preteklo leto,
- vlagatelji morajo vloge oddati izključno na vnaprej pripravljenih obrazcih,
- vlagatelji morajo svoje programe in prireditve prijaviti občini v koledar prireditev. Prijave se oddajo v tajništvu občine.
4 Programi in področja letnega programa športa
11. člen
(programi in področja letnega programa športa)
Programi in področja, za izvajanje katerih se z letnim programom športa določa obseg javnih sredstev za sofinanciranje, so lahko:
1. ŠPORTNI PROGRAMI:
1.1 prostočasna športna vzgoja otrok in mladine,
1.2 športna vzgoja otrok in mladine s posebnimi potrebami,
1.3 obštudijska športna dejavnost,
1.4. športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport,
1.5 kakovostni šport,
1.6 vrhunski šport,
1.7 šport invalidov,
1.8 športna rekreacija,
1.9 šport starejših.
2. ŠPORTNI OBJEKTI IN POVRŠINE ZA ŠPORT V NARAVI
3. RAZVOJNE DEJAVNOSTI V ŠPORTU:
3.1. izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih delavcev v športu,
3.2. statusne pravice športnikov, strokovnih delavcev v športu in strokovna podpora programom,
3.3 založništvo v športu,
3.4 znanstvenoraziskovalna dejavnost v športu,
3.5 informacijsko-komunikacijska tehnologija na področju športa,
4. ORGANIZIRANOST V ŠPORTU
5. ŠPORTNE PRIREDITVE IN PROMOCIJA ŠPORTA:
5.1 športne prireditve,
5.2 javno obveščanje o športu,
5.3 športna dediščina in muzejska dejavnost v športu.
6. DRUŽBENA IN OKOLJSKA ODGOVORNOST V ŠPORTU
5 Programi in področja, za izvajanje katerih se z letnim programom športa določa obseg javnih sredstev za sofinanciranje
5.1 Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine
12. člen
(vsebina sofinanciranja)
S sredstvi za programe prostočasne športne vzgoje otrok in mladine se sofinancirajo dejavnosti določene z letnim programom športa občine, in sicer:
- prostočasna dejavnost predšolskih otrok,
- prostočasna dejavnost osnovnošolskih otrok,
- prostočasna športna vzgoja mladine.
13. člen
(predmet sofinanciranja)
Na področju prostočasne športne vzgoje otrok in mladine se sofinancira:
- najem oz. uporaba objekta,
- propagandno gradivo,
- strokovni kader,
- organizacija in izvedba občinskih šolskih prvenstev.
14. člen
(merila za sofinanciranje)
Sofinancirajo se programi prostočasne športne vzgoje otrok in mladine po merilih iz naslednje razpredelnice:
|
Merilo |
Število točk za vrednotenje |
1 |
Cena športnega programa |
|
|
Cena je za vadeče brezplačna |
40 |
|
Vadeči krije do 50 % stroškov programa |
30 |
|
Vadeči krije nad 50 % stroškov programa |
20 |
2 |
Kompetentnost strokovnih delavcev |
|
|
Strokovni sodelavec 1 |
15 |
|
Strokovni sodelavec 2 |
30 |
|
Izobrazba diplomant FŠ |
40 |
3 |
Število vadečih |
|
|
Od minimalno 5 do 10 |
10 |
|
Od 11 do 20 |
20 |
|
Od 21 do 30 |
40 |
|
Nad 31 |
60 |
5.2 Športna vzgoja otrok in mladine s posebnimi potrebami
15. člen
(vsebina sofinanciranja)
S sredstvi za programe športne vzgoje otrok in mladine s posebnimi potrebami se sofinancirajo dejavnosti določene z letnim programom športa občine, in sicer:
- športna vzgoja otrok s posebnimi potrebami,
- športna vzgoja mladine s posebnimi potrebami.
16. člen
(predmet sofinanciranja)
Na področju športne vzgoje otrok in mladine s posebnimi potrebami se sofinancirajo:
- uporaba oziroma najem objekta,
- strokovni kader.
17. člen
(merila za sofinanciranje)
Sofinancirajo se programi športne vzgoje otrok in mladine s posebnimi potrebami po merilih iz naslednje razpredelnice:
|
Merilo |
Število točk za vrednotenje |
1 |
Cena športnega programa |
|
|
Cena je za vadeče brezplačna |
40 |
|
Vadeči krije do 50 % stroškov programa |
30 |
|
Vadeči krije nad 50 % stroškov programa |
20 |
2 |
Kompetentnost strokovnih delavcev |
|
|
Strokovni sodelavec 1 |
15 |
|
Strokovni sodelavec 2 |
30 |
|
Izobrazba diplomant FŠ |
40 |
3 |
Število vadečih |
|
|
Od minimalno 5 do 10 |
10 |
|
Od 11 do 20 |
20 |
|
Od 21 do 30 |
40 |
|
Nad 31 |
60 |
5.3 Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport
18. člen
(vsebina sofinanciranja)
S sredstvi za programe športne vzgoje otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport se sofinancirajo dejavnosti določene z letnim programom športa občine, in sicer:
- športna vzgoja otrok usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport,
- športna vzgoja mladine usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport.
19. člen
(predmet sofinanciranja)
Na področju športne vzgoje otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport se sofinancirajo:
- uporaba oziroma najem objekta,
- strokovni kader,
- materialni stroški programa,
- meritve in spremljanje treniranosti,
- nezgodno zavarovanje.
20. člen
(merila za sofinanciranje)
Sofinancirajo se programi športne vzgoje otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport po merilih iz naslednje razpredelnice:
|
Merilo |
Število točk za vrednotenje |
1 |
Kompetentnost strokovnih delavcev |
|
|
Strokovni sodelavec 1 |
15 |
|
Strokovni sodelavec 2 |
30 |
|
Izobrazba diplomant FŠ |
40 |
2 |
Konkurenčnost športne panoge |
|
|
Kolektivni šport |
|
|
Prva liga |
50 |
|
Druga liga |
35 |
|
Tretja liga |
15 |
|
Ostale lige |
5 |
|
Individualni šport |
|
|
Državni nivo |
|
|
Od 1. do 5. mesta |
30 |
|
Od 6. do 10. mesta |
20 |
|
Od 11. do 15. mesta |
10 |
|
Mednarodni nivo |
|
|
Od 1. do 8. mesta |
50 |
|
Od 9. do 20. mesta |
30 |
|
Od 21. do 30. mesta |
20 |
3 |
Nacionalni oziroma lokalni pomen športne panoge |
|
|
Panoga 1 |
50 |
|
Panoga 2 |
40 |
|
Panoga 3 |
30 |
|
Panoga 4 |
20 |
|
Panoga 5 |
10 |
4 |
Število športnikov oziroma razširjenost športne panoge |
|
|
Od minimalno 5 do 10 |
10 |
|
Od 11 do 20 |
20 |
|
Od 21 do 30 |
40 |
|
Nad 31 |
60 |
5 |
Uspešnost športne panoge |
|
|
Od 1 do 3 kategorizirani športniki |
10 |
|
Od 4 do 8 kategoriziranih športnikov |
20 |
|
Od 9 do 15 kategoriziranih športnikov |
30 |
|
Več kot 16 kategoriziranih športnikov |
40 |
5.4 Kakovostni šport
21. člen
(vsebina sofinanciranja)
S sredstvi za programe kakovostnega športa se sofinancirajo dejavnosti določene z letnim programom športa občine.
22. člen
(predmet sofinanciranja)
Na področju kakovostnega športa se sofinancirajo:
- uporaba oziroma najem objekta,
- strokovni kader.
23. člen
(merila za sofinanciranje)
Sofinancirajo se programi kakovostnega športa po merilih iz naslednje razpredelnice:
|
Merilo |
Število točk za vrednotenje |
1 |
Kompetentnost strokovnih delavcev |
|
|
Strokovni sodelavec 1 |
15 |
|
Strokovni sodelavec 2 |
30 |
|
Izobrazba diplomant FŠ |
40 |
2 |
Konkurenčnost športne panoge |
|
|
Kolektivni šport |
|
|
Prva liga |
50 |
|
Druga liga |
35 |
|
Tretja liga |
15 |
|
Ostale lige |
5 |
|
Individualni šport |
|
|
Državni nivo |
|
|
Od 1. do 5. mesta |
30 |
|
Od 6. do 10. mesta |
20 |
|
Od 11. do 15. mesta |
10 |
|
Mednarodni nivo |
|
|
Od 1. do 8. mesta |
50 |
|
Od 9. do 20. mesta |
30 |
|
Od 21. do 30. mesta |
20 |
3 |
Nacionalni oziroma lokalni pomen športne panoge |
|
|
Panoga 1 |
50 |
|
Panoga 2 |
40 |
|
Panoga 3 |
30 |
|
Panoga 4 |
20 |
|
Panoga 5 |
10 |
4 |
Število športnikov oziroma razširjenost športne panoge |
|
|
Od minimalno 5 do 10 |
10 |
|
Od 11 do 20 |
20 |
|
Od 21 do 30 |
40 |
|
Nad 31 |
60 |
5 |
Uspešnost športne panoge |
|
|
Od 1 do 3 kategorizirani športniki |
10 |
|
Od 4 do 8 kategoriziranih športnikov |
20 |
|
Od 9 do 15 kategoriziranih športnikov |
30 |
|
Več kot 16 kategoriziranih športnikov |
40 |
5.5 Vrhunski šport
24. člen
(vsebina sofinanciranja)
S sredstvi za programe vrhunskega športa se sofinancirajo dejavnosti določene z letnim programom športa občine.
25. člen
(predmet sofinanciranja)
Na področju vrhunskega športa se sofinancirajo priprava in tekmovanje:
- športnikov v individualnih športih, ki imajo status mednarodnega, svetovnega in perspektivnega športnika,
- ekip v kolektivnih športnih panogah, katerih člani so kategorizirani vrhunski športniki.
26. člen
(merila za sofinanciranje)
Sofinancirajo se programi vrhunskega športa po merilih iz naslednje razpredelnice:
|
Merilo |
Število točk za vrednotenje |
1 |
Kompetentnost strokovnih delavcev |
|
|
Strokovni sodelavec 1 |
15 |
|
Strokovni sodelavec 2 |
30 |
|
Izobrazba diplomant FŠ |
40 |
2 |
Konkurenčnost športne panoge |
|
|
Kolektivni šport |
|
|
Prva liga |
50 |
|
Druga liga |
35 |
|
Tretja liga |
15 |
|
Ostale lige |
5 |
|
Individualni šport |
|
|
Državni nivo |
|
|
Od 1. do 5. mesta |
30 |
|
Od 6. do 10. mesta |
20 |
|
Od 11. do 15. mesta |
10 |
|
Mednarodni nivo |
|
|
Od 1. do 8. mesta |
50 |
|
Od 9. do 20. mesta |
30 |
|
Od 21. do 30. mesta |
20 |
3 |
Nacionalni oziroma lokalni pomen športne panoge |
|
|
Panoga 1 |
50 |
|
Panoga 2 |
40 |
|
Panoga 3 |
30 |
|
Panoga 4 |
20 |
|
Panoga 5 |
10 |
4 |
Število športnikov oziroma razširjenost športne panoge |
|
|
Od minimalno 5 do 10 |
10 |
|
Od 11 do 20 |
20 |
|
Od 21 do 30 |
40 |
|
Nad 31 |
60 |
5 |
Uspešnost športne panoge |
|
|
Od 1 do 3 kategorizirani športniki |
10 |
|
Od 4 do 8 kategoriziranih športnikov |
20 |
|
Od 9 do 15 kategoriziranih športnikov |
30 |
|
Več kot 16 kategoriziranih športnikov |
40 |
5.6 Šport invalidov
27. člen
(vsebina sofinanciranja)
S sredstvi za programe športa invalidov se sofinancirajo dejavnosti določene z letnim programom športa občine.
28. člen
(predmet sofinanciranja)
Na področju športa invalidov se sofinancira:
- uporaba oziroma najem objekta,
- strokovni kader.
29. člen
(merila za sofinanciranje)
Sofinancirajo se programi športa invalidov po merilih iz naslednje razpredelnice:
|
Merilo |
Število točk za vrednotenje |
1 |
Kompetentnost strokovnih delavcev |
|
|
Strokovni sodelavec 1 |
15 |
|
Strokovni sodelavec 2 |
30 |
|
Izobrazba diplomant FŠ |
40 |
2 |
Konkurenčnost športne panoge |
|
|
Kolektivni šport |
|
|
Prva liga |
50 |
|
Druga liga |
35 |
|
Tretja liga |
15 |
|
Ostale lige |
5 |
|
Individualni šport |
|
|
Državni nivo |
|
|
Od 1. do 5. mesta |
30 |
|
Od 6. do 10. mesta |
20 |
|
Od 11. do 15. mesta |
10 |
|
Mednarodni nivo |
|
|
Od 1. do 8. mesta |
50 |
|
Od 9. do 20. mesta |
30 |
|
Od 21. do 30. mesta |
20 |
3 |
Nacionalni oziroma lokalni pomen športne panoge |
|
|
Panoga 1 |
50 |
|
Panoga 2 |
40 |
|
Panoga 3 |
30 |
|
Panoga 4 |
20 |
|
Panoga 5 |
10 |
4 |
Število športnikov oziroma razširjenost športne panoge |
|
|
Od minimalno 5 do 10 |
10 |
|
Od 11 do 20 |
20 |
|
Od 21 do 30 |
40 |
|
Nad 31 |
60 |
5 |
Uspešnost športne panoge |
|
|
Od 1 do 3 kategorizirani športniki |
10 |
|
Od 4 do 8 kategoriziranih športnikov |
20 |
|
Od 9 do 15 kategoriziranih športnikov |
30 |
|
Več kot 16 kategoriziranih športnikov |
40 |
5.7 Športna rekreacija
30. člen
(vsebina sofinanciranja)
S sredstvi za programe športne rekreacije se sofinancirajo dejavnosti določene z letnim programom športa občine.
31. člen
(predmet sofinanciranja)
Na področju športne rekreacije se sofinancirajo:
- uporaba oziroma najem objekta,
- strokovni kader.
32. člen
(merila za sofinanciranje)
Sofinancirajo se programi športne rekreacije po merilih iz naslednje razpredelnice:
|
Merilo |
Število točk za vrednotenje |
1 |
Cena športnega programa |
|
|
Cena je za vadeče brezplačna |
40 |
|
Vadeči krije do 50 % stroškov programa |
30 |
|
Vadeči krije nad 50 % stroškov programa |
20 |
2 |
Kompetentnost strokovnih delavcev |
|
|
Usposobljenost 1. stopnja |
10 |
|
Usposobljenost 2. stopnja |
30 |
|
Usposobljenost 3. stopnja |
|
|
Izobrazba diplomant FŠ |
40 |
3 |
Število vadečih |
|
|
Od minimalno 5 do 10 |
10 |
|
Od 11 do 20 |
20 |
|
Od 21 do 30 |
40 |
|
Nad 31 |
60 |
5.8 Šport starejših
33. člen
(vsebina sofinanciranja)
S sredstvi za programe športa starejših se sofinancirajo dejavnosti določene z letnim programom športa občine.
34. člen
(predmet sofinanciranja)
Na področju športa starejših se sofinancirajo:
- uporaba oziroma najem objekta,
- strokovni kader.
35. člen
(merila za sofinanciranje)
Sofinancirajo se programi športa starejših po merilih iz naslednje razpredelnice:
|
Merilo |
Število točk za vrednotenje |
1 |
Cena športnega programa |
|
|
Cena je za vadeče brezplačna |
40 |
|
Vadeči krije do 50% stroškov programa |
30 |
|
Vadeči krije nad 50% stroškov programa |
20 |
2 |
Kompetentnost strokovnih delavcev |
|
|
Strokovni sodelavec 1 |
15 |
|
Strokovni sodelavec 2 |
30 |
|
Izobrazba diplomant FŠ |
40 |
3 |
Število vadečih |
|
|
Od minimalno 5 do 10 |
10 |
|
Od 11 do 20 |
20 |
|
Od 21 do 30 |
40 |
|
Nad 31 |
60 |
6 Prehodna in končna določba
36. člen
(prenehanje veljavnosti)
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Pravilnik za vrednotenje letnega programa športa v občini Dornava z dne 22. 12. 2006.
37. člen
(objava in začetek veljavnosti)
Ta odlok se objavi v Uradnem glasilu e-občina in začne veljati naslednji dan po objavi.
Številka: 007-0006/2024
Datum: 04.07.2024
Občina Dornava
Matej Zorko, župan